vacature

Managementassistent

Regio

Gorinchem

Werkveld

support

Werk- en denkniveau

mbo+/hbo

Uren

24 tot 32 uur

Ben jij een ster in plannen en organiseren? Houd je van aanpakken en zorg je dat alles op rolletjes verloopt? Dan is deze vacature bij onze businessunit Gain Shared Support Center iets voor jou.

Je businessunit

Als managementassistent maak je deel uit van het Gain Shared Support Center. Vanuit Gorinchem zijn Karin en haar collega’s integraal verantwoordelijk voor kwaliteit, veiligheid, gezondheid en milieu (KVGM), HR, financiën, facility management en ICT. Een belangrijke taak als spil in de organisatie.

Je werkveld: support

In lijn met onze bedrijfsstrategie, klantafspraken en best practices levert ons team expertise aan alle businessunits voor een optimale uitvoering van onze projecten. Dat kan een flinke klus zijn in deze wereld van projecten en verandering.

Wat houdt je rol in?

Als ervaren managementassistent draag je bij aan de groei van Gain. Je hebt een breed en divers takenpakket binnen het Shared Support Center en je bent het eerste aanspreekpunt voor medewerkers, klanten en leveranciers.

Je verleent zelfstandig ondersteuning aan de businessunits op organisatorisch, administratief en secretarieel gebied. Je bereidt MT-vergaderingen voor, notuleert deze en verwerkt en beheert de actiepunten.

In de dagelijkse praktijk deel je zelf je tijd in en stel je prioriteiten, want daar ben je goed in. Naast managementsupport verleen je ondersteuning binnen de deelgebieden HRM, IT en marketing en communicatie. Denk hierbij aan het regelen van zaken bij in- en uitdiensttreding, uitgifte van hardware en mede verzorgen van interne en externe communicatie zoals nieuwsbrieven en mailings. Je organiseert personeelsacties/-activiteiten en beurzen en regelt facilitaire zaken waaronder diverse inkopen en gebouwbeheer.

Het meedenken in procesverbetering en vooruitdenken over lopende zaken wordt zeker gewaardeerd.

Wat neem je mee?

Je bent een nieuwsgierige professional die wil bijdragen aan het doorontwikkelen van Gain. Je bent scherp, accuraat en proactief.

Je herkent jezelf in het volgende profiel:

  • Je hebt mbo+/hbo werk- en denkniveau en meerdere jaren ervaring als secretaresse of managementassistent
  • Je beheerst de Nederlandse taal uitstekend en bent professioneel in je communicatie
  • MS Office 365 kent voor jou geen geheimen. Je bent computervaardig en vindt het leuk om nieuwe software/applicaties eigen te maken
  • Ervaring met marketing- en communicatiewerkzaamheden is een pré
  • Je hebt goede contactuele eigenschappen en een servicegerichte houding
  • Wij zoeken in jou vooral een enthousiaste en deskundige collega met een goede dosis humor

Wat mag je van Gain verwachten?

Werken bij Gain is even veelzijdig als uitdagend en draagt bij aan je persoonlijke en professionele ontwikkeling. Om te voldoen aan jouw persoonlijke behoeften, bepaal je bij Gain grotendeels zelf jouw voorwaarden. Vind je salaris belangrijk maar vakantiedagen belangrijker? Werk je liever 32, 36 of 40 uur? Vind je thuiswerken belangrijk?

Bij Gain bepaal je zelf waar de nadruk op ligt.

  • EUR 2.500 – 3.500 BPM o.b.v. een 40-urige werkweek afhankelijk van kennis- en ervaringsniveau
  • Een 13e maand
  • Diverse bonusregelingen
  • 24- of 32-urige werkweek
  • Keuze uit 30 tot 35 vakantiedagen
  • Reiskosten- of ov-vergoeding
  • Laptop en mobiele telefoon van de zaak
  • Opleidingsbudget / Gain Academy
  • Goede pensioenregeling
  • In overleg de mogelijkheid tot thuiswerken én een thuiswerkvergoeding

FUN: schuif je binnenkort aan bij een businessunit- of themabijeenkomst of een van de vele gezellige uitjes die we jaarlijks organiseren?

Enthousiast geworden? Dit zijn de vervolgstappen!

Solliciteren bij Gain is eenvoudig en in 5 stappen gedaan.

1

Solliciteren

2

Beoordelen

3

Eerste gesprek

4

Tweede gesprek

5
START!

“ We zijn een ontzettend leuk team dat goed op elkaar is ingespeeld en elkaar ‘wat gunt’. Als een van ons te maken krijgt met een piek in het werk of om privéredenen een keer eerder weg moet, springen we bij. Dat vind ik heel normaal en het team gelukkig ook.”

Lees het verhaal

Bianca, assistent controller

Ons verhaal

Bij Gain Automation Technology, kortweg Gain, ontwikkelen wij sinds 2009 uitgekiende technische automatiseringsoplossingen die onze industriële klanten de volgende stap in hun strategische en productiedoelen laat zetten. Met onze specifieke branche- en vakkennis dragen wij bij aan de verduurzaming van onze drinkwater- en voedselvoorziening, energieproductie, chemicaliën- en medicijnontwikkeling, materialenrecycling, de machinebouw en infrastructuur van de toekomst en nog zoveel meer.

Medewerkers zijn het belangrijkste bedrijfskapitaal van Gain. Wij werken er elke dag samen aan om een open sfeer te creëren waarin mensen zich erkend voelen en kunnen groeien. Naast deze menselijke maat, staan klantgerichtheid en innovatie voor ons voorop. Onze engineers opereren vanuit verschillende businessunits, met locaties door heel Nederland en projecten in zowel de regio als daarbuiten.

Bij Gain weten wij dat er nog zoveel te winnen valt in het verbeteren van de kwaliteit van leven, binnen en buiten Nederland. Daar horen langetermijnrelaties bij, zowel met onze klanten als onze medewerkers. Zodat wij ons samen kunnen blijven inzetten voor een duurzame toekomst.

Wil je meer weten over Gain? Lees dan hier verder.

Past Gain goed bij jou? Dan horen we graag van je!

Voel je vrij om contact op te nemen met Karin Dijkstra of solliciteer direct via onderstaande button. Je kunt je sollicitatie ook sturen naar recruitment@gain.nl.

Image
Image